TISDAG

Iförregår kom jag ju hem från Göteborg. Kunde ha stannat några dagar till det var skit mysigt. Men samtidigt har jag inte sovit så nära min älskling på länge och det var hur skönt som helst. Fick mina efterlängtade converze och ett par svarta stövlar från vagabond, ja ni vet dem som alla typ har. HAHA. Men det var rea nästan hälften i pris så det var bra. Igår var bland den jobbigaste dagen i skolan på länge håltimmen tog aldirg slut det var såå tråkigt inga roliga människor, skolan var nästan tom. Slutade vid fem tiden och åkte in till stan där jag mötte Isak och Jaime dem jävlarna har ju jobbat som galningar så det var dags för lite shooping. Jaime hittade ett par jätte fina replay jeans, en tröja och en tjocktröja. Jätte fina grejer. När killarna handlat klart gick vi och åt middag i högtorgshallarna. Jag åt kinamat, fan va gott!

Nu har jag iaf vaknat till liv äter lite grött och en ost maka och snart ska jag iväg till husbybadet och simma. behövde inte gå till skolan idag kan lika gärna jobba hemifrån, ska bara leta efter lite insperation till mitt och Hedvigs projekt.

Skriver mer sen har ingen motivation just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0