MITT NYÅR

Nyår var fantastiskt det kunde inte bli mycke bättre, tänk att fira nyår ännu en gång med sin älskling och få den här känslan att allt bara är perfekt. Jag är överlycklig över att få vara en del av hans liv, jag kan inte tänka mig någon annan än han att dela mitt liv med. Vi är här tillsammans och har tagit del av mycket fantastiska minnen ihop. Detta var vårat andra nyår och vi längtar efter de andra tillsammans. I Jaimes närhet känner jag mig som en principessa dag ut och dag in. Vid tolv slaget sa vi dem mest underbara orden tillvarandra och delade fina minnen ihop. Bättre nyårskyss kan man inte få. Jag ser famåt med världens lyckligaste ögon.

Vårt nyår började väldigt sent, vid halv elva ungefär satt hela familjen sammlad runt bordet. Jaimes mamma servera mört kött sallad och ris, som bara hon kan göra det. Vin dracks i mängder och ungefär när efterrätten var uppäten var det dags att öpnna champagnen. Kl började närma sig tolv och det nya året var här. Krammar från alla möjliga håll men speciellt kyssen från min älskling fick mig att bli tårögd. När jag ser på honom så vet jag att det här de är rätt, vi är perfekta tillsammans ingen kan slå oss. För ett år sen stod vi på samma plats och kysste oss in i det nya året. jag känner verkligen hur känslorna bara blir starkare för varje dag som går, vi blir starkare hela tiden. Det nya året kunde inte bli välkomnat på något bättre sätt från minn sida.

Efter tolvslaget tog jag och Jaime tuben och mötte upp Isak, vi var nu påväg till rågsved och hem till Rodde. Vi var helt hajpade, vi skulle vara där kl 2 men med alla förseningar var vi framme kl 3. Påväg hem till Rodde så ser vi att hans vänner är på väg där i från. Snacka om att jag blev sne men vi gick dit ändå. Det var folk kvar inte på fest humör men de var kvar. isak var arg han ville gå Jaime viste inte vad han skulle göra, Rodde låg deckad någonstans och de andra var slut. Men jag gav inte upp jag tog mig dricka och gick ner. Mitt nyår skulle inte sluta här. Så alla drog ner till undervåningen, musiken började pumpa igen och festen var igång! Vi var inte så många kanske tio st men vi hade skit kul i väntan på ännu en nyårs kyss ,chiles nyår är kl 4 på morgonen svensk tid så vi fira in det nya året där med. Det blev salsa och ringdanser, fan va alla skulle dra upp mig jag som hatar att dansa men det gick bra jaime ledde mig! Helt plötsligt var två st campagne till slut och all min dricka med, kl var över sex och Jojo och hennes man hade gått och lagt sig. Det var med andra ord dags för oss att dra. Det fanns som tur lediga bilar så det blev taxi. Jag mådde måttligt bra på väg hem kan jag bara säga. Det blev ett stopp i helenelund för att plocka upp Isaks bror men sen var det raka vägen hem. Vi varv äl hemma vid 7 tiden och då mysste jag mig tätt intill min älskling och somnade sedan djupt. Det var ett underbart slut på dagen.



Anledningen till att jag skriver detta nu är för att jag sov till kl 17 i går och sedan åt jag sen låg jag och Jaime och kolla på film tills vi somnade igen <3 Och ja jag var riktigt bakis.

Tråkigt nog hade vi inte fått tillbaka vår ladare till kameran då Jaime låna ut den så att jaa de finns inte mycket bilder, jag tror Jaime tog några med mobilen och svärmor tog ett par hon med. Men när jag väl får tag i dem så lovar jag att lägga in dem. Men var gör bilder när man har ett underbart minne av det hela?


Kommentarer
Postat av: natta

sv: tack detsamma, god fortsättning ;)

2009-01-02 @ 14:09:48
URL: http://natalies.se
Postat av: minaya

Tack vännen, din röst betyder mkt för mig. Vi får hålla tummarna också att det går bra sen, och att jag kan nå singellistan med min debutsingel "DIna vackraste ord". Det är sååå spännande.. 29 januari blir det av för släppet.. Då kan man köpa den på Itunes för 9kr.



Jag är så glad.. Vi håller tummarna!

2009-01-02 @ 15:31:02
URL: http://minaya.blogg.se/
Postat av: minaya

Tack vännen, din röst betyder mkt för mig. Vi får hålla tummarna också att det går bra sen, och att jag kan nå singellistan med min debutsingel "DIna vackraste ord". Det är sååå spännande.. 29 januari blir det av för släppet.. Då kan man köpa den på Itunes för 9kr.



Jag är så glad.. Vi håller tummarna!

2009-01-02 @ 15:31:06
URL: http://minaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0