ÄNTLIGEN

Nu har jag jobbat min sista dag. Ska nämligen ha en liten minisemester här hemma i Sverige och bara njuta. Jag har inte varit ledig en hel vecka sedan jul. Känns helt sjukt jag behöver det här mer är någonsin, känner verkligen hur mycket energi jag kommer ha när jag ska tillbaka till jobbet. Jag hoppas det blir så i alla fal! Tänker inte planera dem här dagarna mer än att jag ska bada och sola så mycket som det bara går för sen är det isolering i en månad på kontoret, haha. Och efter det blir det att resa till Malaga i TRE veckor det kommer bli super skönt, jag längtar verkligen. Vill verkligen åka runt så mycket som möjligt i hela Spanien och göra någon båtresa också. Vi har gått om tid så det lär någ bli av.

I morgon ska jag träffa Nicole på dagen innan hon ska jobba, vi ska lägga oss på fältet och sola. Sen får dagen komma som den kommer. Föresten jag är skit glad att jag åkte till Kista i går jag hittade ett par jeans shorts för 199kr på Cubus och sedan en jätte söt mörkblå kjol från bkbok för endast 124 kr. Den var verkligen jätte söt den går typ lite över knäna och sen så går den ut ganska mycket =) Men nu blir det inget mer fatta hur mycket jag ska handla i Spanien, jag har ju tid också haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0