DET ÄR BARA TRE DAGAR KVAR!

Det slog mig idag när jag satt i skolan och gjorde min sista uppgift i gymnasiet, att det faktiskt inte är mer än tre dagar kvar. Mycket saker återstår att göra innan den stora dagen. Sminkningen måste testas, kläderna måste prövas, håret måste lockas, kroppen ska bli len och brun, ja de är helt enkelt skit mycket kvar, men just nu känner jag ingen stress det kommer bli den bästa dagen i alla fall. Jag hoppas dock av hela mitt hjärta att vislipper regn.. SNÄLLA?

Mina naglar blev föresten skit fina, det blev inget zebra mönser hon hade inte material för det tillgängligt men det blev fransk med lila stenar på fyra fingrar. Jag är nöjd och det är huvudsaken. Nu har jag tittat klart på the hills det känns skit tråkigt att det är slut för denna sesong. Men nu ska jag locka håret och se om det blir bra!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0