GLAD MIDSOMMAR

Jahap nu är vi i mitten av sommaren, underbart- semester tider för de flesta. Själv ska jag jobba hela Juli men jag är glad ändå. Idag ska jag träffa upp mina tjejer och grabbarna vi ska vara hemma hos Hedvig och grilla och spela lite spel och bara ha galet trevligt tycker jag. Sen blir det utgång för dem som vill, det kommer bli så kul! Förra året gjorde vi ungefär samma sak men då så firade vi midsommar lunch tillsammans också. På tala om det så har jag ätit lite sill precis och det var sååååå gott! Ingen i min la familja tycker om sill så jag fick gå och köpa en jävla burk själv:p Jaimes mamma åkte till norge igår. Det behövdes också jag och Jaime behöver tid för oss själva- helt själva <3.



Nu måste jag sätta i gång här hemma och fixa i ordning mig ska ju till hedvig om någpn timme bara. Hoppas ni får en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0