HÄRLIGA SOL, KOM TILLBAKA!

I går åkte jag in till skolan en snabbis för att fixa klart med flak skylten med mera. Sen sprang jag och Hedvig raka vägen till Erikdalsbadet och solade. När vi åkte dit var tanken att vi skulle bada och äta glass men istället blev det inget bad och en stor pommes. Vi är roliga vi. När jag kom hem satta jag mig ner för att skicka in en sista dum uppgift i organisation och ledarskap. Jag tror det var den snabbaste och kortaste uppgiften jag skickat in till Hoffman, men vet ni vad jag bryr mig inte bara jag inte får IG i slutbetyg för att jag sket i den? 

Mitt ansikte har blivit jätte konottrigt jag tror det har med solen att göra. För jag har varit jätte duktig med rengöring den senaste veckan. Jag är torr lite här och var och det känns inte som det brukar. Gaaah det är jobbigt. I går satt jag med en djuprengörande ansiktsmask som skulle göra huden len och fin. Men de funkade inte heller. Hoppas att det blir bättre tills på fredag.

Snart ska jag i väg och fixa naglarna hos Katarina på Apollo sol. Jag tror det blir vitt och svart glitter i nått zebra liknande mönster.

Puss så länge kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0