HEJ DAGBOK

Nu är det bara att jobba för fullt, inga bortförkaringar att skolan tar död på en, haha så är det! Ska snart i väg till jobbet och lyssna på lite intervjuver eftersom det är de jag ska syssla med hela juli månad. Den här månaden blir det lite lungnare mer ringning och inte lika långa daar. Anledning man får inte ringa åtta timmar- det blir inga bra reslutat. Så nu är det dags för mig att lämna Nordic fundraising iaf efter sommaren. Eller åtminstånde hitta ett till deltidsjobb. För jag måste faktikst jobba heltid om det ska gå i hop. Det finns så mycket som man vill hinna med och jag har bara ett eller kanske tå år på mig innan det är dagst att plugga igen så man vill jobba så mycket som möjligt nu. Jaja klockan tickaar se sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0