KÄRA DAGBOK

Jag funderar på att ta en sista minuten tillsammans med Hedvig, Akil och Jaime förstås, nu innan eller efter midsommar. Jag måste bara se till att vara hemma tills 1.a Juli. Problemet är bara att Jaime inte är ledig förens nästa månad och då jobbar jag- dålig planering i sambo livet. Men Oh jag vill verkligen i väg på en semester med all inclusive så att man verkligen kan njuta och inte bry sig om pengar. Det är liksom nu man har möjlighet. Fast jag skulle ju kunna åka utan Jaime, men vill inte heller känna mig som tredje ljulet. Vi får se vad som händer. Orkar jag vänta till agusti verkligen?

Hedvig tack för en skit rolig kväll i lördags vi hade verkligen det jätte mysigt, goda drinkar och ett riktigt fyllekäk på mcdonads. Nu ska jag iväg och jobba jobbar till nio i dag. The boss är sjuk så jag ska se till att alla gör bra resultat.


Jag känner på mig att den här sommaren kommer bli en bland de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0