LOVE IT

I dag var jag och Hedvig och testade på lyxvarianten av brun utan sol, spray tan på rådhuset. Det blev ett super fint resultat och "bikini" linjen av trosan syndes direkt. Nu kommer jag säkert att gå och bli beroende av det här. Ser ut som om jag varit en vecka i solen and I love it! Sprayen lutade inte alls äkligt på väg hem men nu känner jag dok hure jag stinker BUS, tur att Nicole inte lura ut mig i dag. Jag fattar inte vad det är med mig, i två dagar i rad har jag somnat överdrivet tidigt jag har satt på tvn och slocknat på typ en secund. Och i dag när jag kom hem så la jag mig för att titta lite på tv innan jag börja med min pedikyr och jag somna. Jag måste börja propa i mig vitaminer eller något, hur ska det här annars sluta?

I morgon ska jag i väg till skolan en snabbis och lämna in mat kort och dator. Sen ska vi själklart äta en sista lunch tillsammans, i skolan alltså. Efter det måste vi in till stan och köpa tutor till flaket. Sen ska jag förstärka min bränna med ändast tio minuter i cancer sängen.


Inte riktigt så brun, men nästan.


Solbränd, sexiga naglar, fint hår, kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0