NU ÄR SOMMAREN HÄR FÖR MIN DEL

Ni vet när man inte bryr sig om klockan blir för mycket, när man skiter i att gå och lägga sig, när man går ut i sista secund för några kalla öl eller goda drinkar med tjejerna. Då är sommaren här. När man grillar och röker vattenpippa då är sommaren komplett. Och det är just vad den här veckan innehåller.

I förregår efter jobbet gick ja till Nivå för att träffa upp tjejerna för några drinkar. Efter det blev det en tur med Fadi i hans fula bil:p Och ännu ett par drinkar på nått överklass ställe. Sjukt goda var dem iaf. Igår hade vi bestämmt grillklväll med hela gänget det är ju sällan man har tid för sånt så man måste passa på under sommaren, tråkigt nog dök inte alla upp. Men vi hade kul ändå, det blev en massa vin. lite vodka, vattenpippa och massor av mat. Det här är typ något vi MÅSTE göra minst en gång i veckan när det blir riktigt varmt.

Snart ska jag iväg till jobbet, jobbar bara 4 timmar idag sen så ska vi bowla med jobbet efter så tänker jag försöka dra med några vänner från the work ut på yttligare lite kul. Så nu sitter jag här med finkläder, för man vet ju aldrig om det blir någon utgång. Och jag har inte tid att fixa och trixa på jobbet.

Bjuder på en bild i segelflygplanet innan jag drogs upp i luften!! Tack morbror<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0