OCH SÅ VAR DET MÅNDAG IGEN..

Ja, jag inte direkt haft tid att sitta vid datorn den här långhelgen kan man ju säga. Ska försöka sammanfatta den för er

.


JAG JAIME OCH MATHILDA PÅ MIDSOMMAR

Fredag, midsommar: Jag satt hemma och åt sill i min ensamhet (de sa jag kanske redan)? När vi väl var hemma hos hedvig blev det en massa vin och otroligt många grillspett för min del. Det var jätte mysigt alla var där, tack Hedvig för att vi fick va hos dig<3. Efter några omgångar vattenpippa och lite kortspel så var det dags att dra ut. Vi drog till en nytt ställe och som jag redan viste så var hela satn vår. Ingen väljer väl att gå ut på midsommar? Men vet ni vad, vi hade jätte kul ändå. Det är ju sällskapet som räknas;) Kvällen avslutades på max med Allan och Nicole sen var det dags att åka hem, det var perfect!


MIDSOMMARLATINO

Lördag, midsommarlatio: På lördagen vakna vi väldigt sent, jag fruktade en baksmälla men jag klarade mig. Yeeei. Vi åt en riktigt helgfrukost med allt möjligt till. Städa lite och sen så var det dags för midsommarlation som ligger på ängen här i närheten. Där träffa vi upp Jaimes vänner och vi åt choritzo och drak massor av öl, kolla på keffa uppträdanden och såg latino folkdans- det var väl inte så märkvärdigt. Men kul hade vi. Sen så mötte vi upp Mathilda, drog hem till oss och lagade kvällsmat. Vi drak upp vinet från gårdagen och spelade kort. Men nu kom även segheten fram från gårdagens firande så vi satt på en fim och yttligare en film sen somna vi sött i vår stooora säng.

Söndag: Jaime vaknade och drog till jobbet och jag + Mathilda åt frukost. När Jaime kom hem hjälpte han oss att koppla in datorn i tvn och utan att borsta tänderna eller göra någon annan nytta satte vi på tv.n och börja spela the sims2 på LSD skärmen. Han fick inte stopp på oss. Men efter fem timmar var det dags att laga mat. Efter maten fortsatte vi att spela tills att vi blev hungriga och gick och köpte chip och annat gott. 12 timmar senare daka vi till en film.

och så nu sitter jag här och funderar på om jag ska spela lite till. Det gick inte så bra för oss, eller vad säger du mathilda? Jag tror nog att jag ska göra det. Jag har inte gjort en massa nytta i dag på jobbet så jag kan gott göra det.

Puss så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0