SOLIG DAG

Kom nyss hem från smedis där jag vart med Mathilda hela dagen. Det är underbart med sol specielt när man själv hinner njuta av den. Vi passade även på att äta lite sushi och det var perfekta hela dagen. Träffade på en massa oväntade typer och det var okså hur kul som helst. Hur som helst nu ska jag åka till Kista galleria och titta lite jag behöver ett par jeans shorts och några toppar. Det får absolut inte bli några onödiga köp nu. Jag har faktiskt inte råd för det. slösade en del i går det blev mer än bara några öl med jobbet.  Hej så länge! / C

Kommentarer
Postat av: MammaMia!

Hej caroline!

Jag förstår att det känns hemsk. Men jag lovar dig när där kommer en liten bebis då kommer du inte att tänka på det på samma sätt. Jag fick själv missfall när jag var 16 år och jag blev total förstörd, kunde börja gråta 6 månader senare. Men när lilla nova kom släpptes stenar från mina axlar. =) Nu tänker jag inte på det på samma sätt. Nu har jag en annan att tänka på och ge all min kärlek till.<3



All lycka till i din framtid...<3

kramar Mia

2009-06-28 @ 19:26:01
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0