KRYSSNINGEN,VALBORG OCH ETT GÄNG NYA UNDERBARA VÄNNER



Kryssningen var grym, viste inte ens att den atmosfären som fanns på båten existerade tidigare. Allt började som en överraskning för söta Jojo. När vi väl var på båten öppnades champagnen och festen var igång. Sen drog killarna till sin hytt och "fixade" sig medan vi tjejer stanna kvar i ena hytten för att fixa oss och fördricka innan det var tid för mat. Maten var grymt god men inte alls lika stor som jag förvantade mig, men mätt blev jag ska jag tala om för er! tur att jag hade en ganska så pössig klänning på mig. haha. Efter maten så var det dags och börja göra det vi skulle göra- festa. Så vi gick till fest hytten där vi körde lite drick lekar med korten och plöttsligt var klockan halv ett. Men vi driog ner till dansgolvet där de körde salsa musik och en massa annat latino tjat. Jag höll mig till baren typ hela tiden men vi hade skit kul. Dagen efter var det tänkt att vi skulle bada men det blev mest mat och shopping i taxfreen jag har en hel bar hemma nu! Bästa resan på länge och jag är jätte glad över att jag kommer så bra överrens med både killarna och tjejerna. Det ända tråkiga som hände var att jag glömde stänga korken på tequiIa flaskan så de luktar så överallt nu. I sommar blir det att hyra stuga på någon mysig plats i Sverige under en weekend eller så. Vem bangar?


    

Några bilder från båten..
Biold ett- jag och fyllot
Bild två-Juan,Janice och fria i hytten när vi kör konka eller sanning, HAHA
Bild tre- Födelsedagsbarnet i choktillstånd
Bild fyra- Fria,Sofia,Fia,Rodde
Bild fem- manuele, Rodde

Finns så mycket bilder men tar sån tid att ladda ner på blggen pågrund av segt internet.

Degen efter kryssningen så var var alla sammlade i Rågsved Killarna spela fotboll och vi tjejer söp oss odrägliga, nästan iaf. Juan fick se en valborgsbrasa för första gången och jag och 28åriga Jojo rulla ner för kullen som alla barnen, jag ramla på en engångsgrill och fick skit från alkisarna som hade krigat med grillen. Men vi hade kul, bakiskänslan gick bort och man var som en ny männsika bättre kunde det inte vart! 

Nu ska jag ut i solen Puss och Kram!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0