15/9


Helt utan smink och ny vaken på väg till stranden, i Nicoles fina strandklänning.

Det känns helt underart att få vara tillbaka i allt igen. Vist jag vill ha nytt jobb osv, men det är skönt tat komma ut till världen igen. Träffa alla vänner och bara njuta av hösten som faktikst är rätt varm. Igår efter min första arbetsdag på jag vet inte hur länge, så gick jag ut med Idun från jobbet och tog ett glas vin på tunnan i gamla stan. Ja jag skulle ju verkligen inte dricka något alls men det lyckades jag inte hålla. Vad gör man inte för lite tid med vänner. Men hur som helst så brände jag bort det med träning efter, så det blev plus minus noll. Haha.


I trädgården på det arabiskapalatset

I dag mötte jag upp favo tjejerna efter jobbet vi tog en fika och titta runt lite i butikerna. Hittade typ allt jag köpt på Zara, trodde inte dem skulle vara så snabba med att få in allt. Men men, jag viste ju att det skulle komma en dag. För en lite dyrare peng dock. Efter vår lilla runda i butikerna så gick vi till kungshallarna och åt middag. Jag försökte vara nyttig. Tig iaf bulgur och kyckling istället för kött och pommes. Fast jag åt för mycket:p
I morgon ska jag fixa håret hos min kära vän och räddare i hårnöden- Divo. Han ska få ljusa upp det lite grann och framför allt göra utväxten. Kanske jag också hinner med en klippning. Men innan det roliga så väntar jobb. Jag kommer jobba ute på stan för RB i två veckor framöver då jag ska ta hand om teamet. Vi får se hur det går med hår och jobb. Jag återkommer.




Fin, vist?

Puss Carro <3


Kommentarer
Postat av: kim

Jo det kan jag :)! Men inte just nu dock. suttit vid datorn alldeles för länge, uppslukad av plugg. Men om någon dag?

2009-09-15 @ 23:12:11
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0