28/9 2009


Jag och nicole utanför Grand, bild från Kims blogg.

Det är bara tre månader kvar sen åker jag till Chile det är så skumt. Ska vara borta hela jul och nyår. Jag missar massa födelsedagar och jag är otroligt långt borta. Men jag längtar det kommer att bli kul. Det är jag inte de minsta orolig för. Jojo hade hittat biljetter till Cuba all inclusive för 5000 kr en vecka. Det låter lockande tänk att sitta på stranden i Hawana. Men jag tror ingen av oss kommer ha råd med det. Vi får se. Just nu så oroar jag mig för vad jag ska ha med mig. Resfebern börjar redan bråka med mig. Det beror nog på att det är en så lång resa. Saken är den nyårskläder måste jag hitta här för jag kommer inte hitta shoopa de första dagarna i Chile, sen måste jag hitta en klänning till Sonjas bröllop. På nyår vill jag vara vit jag vill ha en vit klänning med massor av silver eller guld smycken. Känner inte för svart elller paljetter i år. Desutom är jag säkert lite brun och det är varmt. P bröllopet funderar jag på en mörkblå klänning har ingen anning om hur jag vill att denn ska sitta. Men jag måste verkligen hitta något här i Sverige innan jag åker. Det är super viktigt!

Det blev inget jobb för mig på dagen, de hade tydligen inget extra arbete. Så jag börjar inte förens kl 17. Ska snart åka till husbybadet och gyma lite tänkte jag. Passa på när tiden finns liksom... OH jag vill bara att det ska bli december!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0