ÄNTLIGEN FREDAG

Det känndes så bra att vakna upp i morse, tänkte direkt att det ör sista dagen på denna vecka jag måste stå ut med att jobba ute på stan. Sen är det vara hela nästa vecka.. Men det är såå depprimerande. Jag gillar inte det alls. Så det ska bli skönt med lte avslappning. Igår jobbade jag över nio timmar och det känndes i kroppen när jag kom hem kan jag säga. Var helt slut efter allt spring på stan. Idag är det Chiles nationaldag vilket kommer firas hela helgen. I dag ska Jaime ut med the Chile boys och jag tänkte ätamassor av goda piroger med la familia hemma. Sen så vet jag inte om någon av tjejerna har lust att hitta på något. Festsugen är jag dock inte annars hande jag följt med Jaime. På lördag då däremot så är det fest hemma hos min underbara svägerska som har ordnat till det lite bara för Chiles dag. Jag hare lovat att fixa pebre det är en chilensk chili grejj med ajhi, koriander, citron, olja, vitlök och vatten. Kan visa er sen.

Nu ska jag fixa morgon disken sen är det dags att rulla mot stan och medborgarplasten där mitt team står och väntar.



Te amo, amore jag älskar dig så att jag nästan spriker så fort jag ser dig. Tack för att du är som du är. Tack för att du förstår mig när jag behöver dig. Ibland känns de som om jag lever i en dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0