BYE BYE DIOR I LOVE LANCOME

Som ni säkert redan lagt märke till så är jag rätt bortskämd av min gudmor när det gäller smink och hudvårdsprodukter, jag är inte duktig på att tipsa om sådant. Det är inte min grejj. Men nu är jag bara tvungen. Sist jag var i Gbg så fick jag en väska full av smink och produkter. Bland dem låg tre mascaror jag har testat ena. Det är Lancome Hypnose mascara volume, den är magisk. Mascaran håller vad den lovar, den håller en hel galen dag på stan utan att fransarna till slut lägger sig lite, fransarna ser ut som lösfransar dem förlängs drastiskt, UTAN klumpar är värt att nämnas. Jag älskar den klasiska dior mascaran den har vart en favorit länge men nu vet jag inte längre, nästa gång ska jag be om den istället så kan jag jämföra lite. Skulle gissa på att Lancome mascaran kostar mellan två och tre hundra riksdaler.





Lancôme Hypnose Mascara är en av Lancômes bästa mascaror. Med Hypnose kan du göra dina fransar upp till 6 ggr. fylligare. Hypnose Mascara kan läggas i flera lager samtidigt som dina fransar håller sig avskilda. Med Hypnose mascara från Lancôme får du ett fascinerande resultat och en förförande blick.donnabeauty.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0