DET BLEV FÖR MYCKET AV DET GODA...

Igår så var vi hemma hos Vivi och firade. Det var hur kul som helst och en massa god mat. Jag var där redan vid tre och hjälpte till med mat och barn. Önskar att jag viste vad alla dessa goda saker hette med det vet jag tyvärr inte. Det ena vi bjöds på var piroger med lam som man gjort till köttfärs, sen var det tonfiskpiroger, skaldjur marinerade med lök, vitlök och en massa citron, Vivi hade gjort majs paket kallar jag dem, då lägger man först köttfärs i en ungssäkerform, köttfärs blandat med russin,lök och vitlök. Man toppar med oliver och kyckling och ägg, sedan har man gjort en majspuré med basilika i som man man täcker allt med. Sist lite socker för att få den frasiga ytan. Man äter majspaketen med socker eller med tomat och salt. Jag gjorde ju en pebre som jag ska lägga upp här sen. Hur som jag åt för mycket till slut kunde jag inte ens dricka utan hängde över toan. Jag har liksom skitit i allt fett i en hel vecka och helt plöttsligt så pombar jag min kropp med det. haha det är inte så konstigt at den säger ifrån.

Men nu har jag inte tid ska snart åka och jobba. Jag känner mig lite nere i dag. Det var något som hände igår. Alltså missförstå mig inte festen var hur kul som helst, kom hem sex i morse men jag sov dock på soffan hemma hos Vivi ett tag innan de. Hur som helst jag önskar att jag kunde skriva allt här inne. Att jag kunde blotta mina tankar helt och hållet och inte bry mig om konsekvenserna. Jag mår verkligen skit i dag, jag vet i morgon går det säkert över men just nu vill jag bara skrika. Det är kompliserat. Ska lägga mig en stund i sängen och mysa och försöka komma fram till något vettigt i mitt huvud.

Vi hörs kanske i kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0