GOD NATT

Nu åkte Nicole precis hem. Vi hade en jätte mysig kväll med både piroger och martini rosso. Fan vad myssigt det är att bara vara ibland. Ni vet sitta i stor tjocktröja och bara myssa framför tven.. Vi kollade också igenom alla semesterbilder och på en massa gamla mysiga bilder. Fan vad vi tjejer är ytliga man är aldirg riktigt nöjd med hur man ser ut. Håret, kroppen, ansiktet- alltid är det något som är fel. Men jag ntar att det också är så man lyckas hålla sig i form. Ja inte jag då. För just nu känner jag mig som ett berg och jag ser också ut som ett. Det blir inte bättre av att man jobbar som en galning. Hinner inte träna innan eller efter jobbet. Så det blir diet och promenader. Men nu är det ju så att det är Chiles nationaldag så det är svårt eller det går inte att undvika gudomliga piroger!

Haha nu ska jag sova så att jag är utvilad i morgon. Förhoppningsvis så orkar jag ta mig till gymmet i morgon.

Puss så länge kära bloggvärld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0