HEJ ÄLSKLINGAR

Jag vaknade på mycket bättre humör i dag. Ibland behöver man bara sova och så går det över. Men min attetyd är inte den bästa mot dem i min omgivning jag är sååå gnällig. Mycket har väl med helgen att göra. Ja, jag är långsynt. Hur somhelst i dag så blir det jobb, jag ska få hålla början av en utbilding. Det blir min första. Sen slutar jag vid nio och blir då upphämtad av Maria, ska sova där tänkte jag för jag har inte träffat dem på länge och det är bäst att passa på när man ändå börjar sent dagen efter.



Juste en kul sak har hänt i mitt liv. Jag har blivit bjuden på en weekendresa som bör ske innan jag åker till Chile. Hoppas, hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0