HELGEN

I fredags stressade jag iväg mot stan där jag mötte upp Hedvig, vi åt sushi till middag. Efter det så mötte vi upp resten av tjejerna och gick på bio. "Vi såg allt för min syster" den var verkligen jätte bra en av de bättre filmerna jag sätt. Den var tung, svår att titta på ibland och mycket känslor. Nästan hela biosalen satt med näsdukar. Efter filmen blev det iaf utgång för mig Hedvig och Nicole. Vi började på Arken på medborgarplatsen och sen gick vi vidare. Det blev inte en sån sen ute kväll men det var verkligen vad jag behövde. Har saknat mina älsklingar. Man ses så sällan nu när alla har fullt upp med sitt eget. Kvällen slutade hemma hos Jojo och Rodde i rågsved. Vår andra familj, haha. Det blev en sen kväll.

På lördagen vaknade jag överdrivet tidigt och åkte sällskap med Jojo till Kista där jag bland annat köpte mig en ny plattång ÄNTLIGEN. Förmiddagen avslutades med en Fika med Nicole och yttligare lite shooping. Senare på eftermiddagen så mötte jag upp Jojo igen för att bege oss till henne där vi skulle ha lite skräckfilm maraton tillsammans med Janice och Juan (jojos man). Men innan det blev det sushi igen (fjärde gången den här veckan). Det var iaf en jätte mysig kväll/natt med en massa filmer och överdrivet goda dipp tillbehör. Men jag måste slänga in en varning titta aldirg på "anti christ" det var fan dem skummaste filmen jag sätt. Vi hade hört att den skulle vara bra men jag säger bara det var fan en skräck porrfilm. Bara det attd u verkligen blir riktigt avtänd av den! Ussh. skit konstig.

Idag har jag bara vartit hemma kom hem tidigt på morgonen och började städa. Sen har jag suttit och fyllt våra nya album med bilder. Nu är jag jätte trött ska nog lägga mig i sängen och kolla lite på tv.

Hoppas att ni har ahft en jätte bra helg.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0