HEMMA, TRE VECKOR SENARE, FYRA KILO TYNGRE..

Japp då var man hemma igen, planet landa en timma försent, kl tolv. Men resan gick jätte bra. Har precis packat upp allt och packat ner allt för min resa till Göteborg i morgon ( det blev inget i Jönköping). Känns jätte bra att komma in i vardagen igen, jagharverkligen njutit. Kanske lite för mycket.. Jag har lite ångest nu, jag vägde mig.. När jag åkte hade jag börjat gå ner lite i vikt och nu väger jag mer än vad jag någonsin gjort. Nu på Kvällen visade vågen föör mycket. från 62-63 kg till 67 KG. Jag har ALDRIG vägt så mycket jag mår illa av mig själv just nu. Vi har inte ätit som grisar verkligen inte. Men de som gjort allt det här är all dricka all läsk och all sangria och all rom. Tänk er själva exakt trrack varje veckor och vi drack varje dag. Och vi år mackor på natten. Haha. Jag mår dåligt nu. Läser på alla bloggar hur folk börjar komma igång igen. Jag gjorde det också men nu ligger jag långt efter. Men ska sluta deppa det är bara att sätta fart, nu ska min vardag bestå av träning och jobb PUNGT.

Mer om semestern istället. Vi bodde i ett jätte mysigt hus i Malaga, staden heter Fungirola. Det var inte längre än fem minuter till stranden helt perfekt. Vi bada och sola nästan varje dag. Men vi gjorde även en massa utflykter, vi besökte massa olika palats bland annat ett arabiskt som jag skrev om innan. Vi var i Nerja en stad en liten bit i från Malaga där vi besökte en grotta som funnit sedan stenåldern. Vi besökte även andra stränder och njöt av tiden fulständingt. Vi besökte även ett par restauranger både bra och mycket dåliga. Haha. Vädret var toppen hela tiden, 32-35 grader för det meesta ibland var det lite svalare. Nu dem sista dagarna så var det lite molnigt och det var röd flagga vid straden. Skit läskigt i dag så var det tre personer som höll på att drunkna och Jaime var där ute han också men tog sig tillbacka innan de andra. Skit obehagligt det dära. Min födelsedag firades först på stranden och sedan på en mexikansk restaurang en jätte god mat och skit roligt personal. Resan till Spanien kunde inte bli mycket bättre, det var helt enkelt perfekt. En underbar resa. Jag fick öva lite på språket också och jag förstår mer och mer. Det var jätte mysigt att åka tillsammans med Jaimes mamma och pappa, verkligen jätte fint av dem att vi fick följa med. Det gjorde att vi sparde en hel del pengar och kunde shopa ännu mer!

Jag och Jaime fick verkligen tid att njuta av varandra och jag blir mer galen i honom för varje dag som går, han gjorde resan helt komplet. TACK älskling för att du är du. Du är perfekt, jag älskar dig!

Jaimes syster, Hennes man, jag



En jätte god Spansk restaurang som servera kött som man fick grilla själva. mycket gott.



Jag är brun men inte så brun som jag trodde att jag skulle bli. Haha.



Jag lägger in lite roligare bilder i veckan jag måste sova ska ta en buss kl 10.55 i morgon.

Puss på er från en väldrig tjock CARRO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0