LÖRDAG

Det är jätte kallt jag fryser som fan. Haha, jag saknar värmen nu. I går kom jag ju till Gbg som sagt och vi åt en jätte mysig familje middag tillsammans. Jag fick även lite presenter som min gudmor Katinka lämnat av här. En massa olika produkter, krämer med mera. Två väskor och massa smink. Jag älskar det! Jag sov inte så bra i natt som ensam, jag tycker inte om det. Har sovit så nära Jaime i tre veckor och helt plötsligt har jag en egen säng att ligga på. I natt får syrran hålla mig sällskap. Jag inte vad vi ska göra idag men något blir det nog. Sitter jag inne kommer jag att somna. Känner mig väldigt seg tror att det är för att det är så mörkt här.

Jag borde ha tagit med mig nya kameran så att jag kunde visa er lite mer bilder från Spanien. Men jag får göra det när jag kommer hem istället.

PUSS Caroline B

Kommentarer
Postat av: SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

TJÄNA PENGAR

KLICKA IN DIG HOS MIN BLOGG

2009-09-12 @ 16:35:01
URL: http://suuugar.blogg.se/
Postat av: kim

Tack så mycket honey :D!

Vi får ses snart !

2009-09-12 @ 19:47:21
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0