MALAGA

Kom nyss hem fran stan, jag och Jaime har gatt runt i mer an 7 timmar och handlat en massa klader skor och klockor. Jag har bland annat kopt tva par skor fran Zara som trakigt nog kanske kommer till Sverige.. Men jag gillade dem verkligen, sen en kappa som Jaime gav till mig i fodelsedagspresent fran en annan spansk butik.. Massa trojor och tva par jeans.. Sen det finaste jag ager en pals vast! Jag alskar den.. Lovar att visa allt nar jag kommer hem.. Jaime kopte ocksà en massa, blandannat en JATTE fin klocka!


Vi ar nojda. Nu har jag overfort pengar till mamma som ska kopa min biljett till jonkoping pa fredag. Lite semester med familjen ska jag ha i husvagnen innan mandag, da borjar alvaret. JOBB JOBB JOBB......


Ses snart med en massa bilder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0