ÖVERTRÖTT

Jag vaknade i dag av att tandläkaren ringde och bokade en ny tid till mig, sen var det kört kunde inte somna om. Efter någon timma gav jag upp gick upp. När jag sitter på Tbn på väg till jobbet så ringer ända killen som skulle jobba med mig på stan idag och säger att han är sjuk. Så det blev inget F2F arbete i dag, det var bara att åka in till kontoret. Men ingen blev gladare än jag över det. Dessutom fanns det hur mycket som helst att göra. Så i dag jobbade jag 10 och en halv timme med endast 20minuters rast. JAG ÄR TRÖTT. Men jag kan inte sova för att jag är för stressad i huvudet. Jag har nämligen gått och blivit TM "ansvarig" så att Camilla har mer tid för kvaliten. Vilket är ett mycket stressigt arbete då det är ungeför 30 som jobbar samtidigt och du ska göra allt hela tiden. Men det är bra jag ska inte klaga jag får jobba mina åtta timmar om inte mer. Det känns skönt.

Ilove Ilove Ilove YOOOOU

 

Aja nu har jag kanske bablat tillräckligt så god natt på er! Vi kanske ses på Fridhemsplan i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0