SEMESTER BILDER
















Nu är jag hemma från Gbg, fan vad jobbigt det är att åka buss. Jag verkligen hatar att¨åka så långa streckor med buss. Men nu fick det bli så eftersom det är det absolut billigaste alternativet. Hur som helst, nu är ja trött på att resa jag vill vara hemma, jag vill sova i min säng, jag vill äta min mat, jag vill jobba och jag vill/måste träna. Haha, måste bara berätta jag och Jaime var ju lite halft trötta på varandras tjat nu efter tre veckor på semester så det va rätt skönt att åka i väg tänkte vi.. Men nu när jag kom hem hoppa vi på varanda och stod och dansa i köket utan att ens lägga märke till hur knäppa vi borde sätt ut. Ja vi saknade varndra ganska mycket under helgen trotts allt. Älskling <3


Internett vill inte vara min vän i dag, den försvinner hela tiden så jag lägger in mer bilder en annan dag. Nu ska jag ta en skön dusch sen soooova

Juste! Tack för en underbar helg i götet mammsen och syster och Dan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0