SJUK, SJUK, SJUK

Minns ni att jag skrev att jag åt lite för mycket gott i lördags och spydde. Ja, jag trodde iaf att det var därför. Men så var inte fallet. I söndags så var jag på jobbet men kände mig ovanligt seg. Trodde det var för att jag sovit förlite. Hur som helst åkte jag till Kista för att möta upp mina älsklings killar (pappa Fadi och Jaime). Vi gick på bio och såg den nya filmen med Brad Pitt. Jag tycket att det var långtråkig, kanske var det för att jag mådde så jävla illa under hela filmen :( Efter filmen kändes de som om jag hållt spyan inne allt för länge. Jag trodde jag skulle svimma. Men jag klara bilresan hem, sen så gav jag upp poconen flög upp kan man väl säga. Och jag grätt mig själv till söms. Hela kroppen känns så himla seg. Magen värker och jag har inte fått i mig något mer än lite soppa i dag. Det är helt värdelöst att vara sjuk. Specielt när man är timanställd man får inte alls några pengar för det. Jag tog iaf en sväng till Kista i dag och mötte upp Nicole jag stod ut men jag mådde verkligen inte OK. Hoppas att jag vaknar lite piggare i morgon, jag måste verkligen jobba.

Stackars mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0