VAD SKÖNT



I dag vaknade jag och Jaime upp rätt tidigt för att hinna gå på en promenad innan han drog till jobbet. De känns super nu efteråt kan jag lova. Efter promenaden så år vi lite frukost stekt ägg och tomat. Nu har jag städat bort alla resväskor och funderar på att vila lite. Jag börjar jobba kl 17 till 21 så det är ingen lång dag. Men jag har tänkt att ta mig till husbybadet för lite vattenjumpa kl 14. Så jag lär väl va rätt trött efter det om jag inte vilar lite. Det känns så tråkigt att gå till jobbet, vist jag saknar mina kolegor som fan och jag längtar efter att få krama dem! Men jag vill inte fortsätta ringa till folk, jag vill verkligen inte vara telefonnisse längre. Jaghar gjort allt på det där företaget men får inte så mycket för det tycker jag. Nu har flera andra jobb hört av sig, ett tack vare en vän. Dem vill ha mig fastanställd men nu är det ju så att jag åker i väg till Chile snart och då går det inte att anställa någon fast eftersom jag ska vara borta så pass länge. Tråkigt. Jag har valt att göra på det här sättet själv det vet jag. Att åka till Chile har varit en önsklan i många år tillbaka. Så det ångrar jag inte. Men jag vill så gärna byta jobb. Det spelar ingen roll vad bara något annat. I kväll ska jag försöka fixa till mitt CV lite igen och så får jag väll söka lite ica jobb med mera.



Pumpsen jag köpte på Zara i Spanien, helt vanliga det behöver alla i sin skohylla tycker jag. Försökte fota kläderna men jag tror det blir finast när dem är på. Så det får bli sen. Det är nästan omöjligt att välja ut bilder som ska framkallas vi har tagit över 1500 bilder. Bara på vår kamera och sen finns det två till att ta i från. Jag blir knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0