DET ÄR SNART SLUT

Det var ett tag sedan jag skrev här i bloggen. Vi är kvar här i strandhuset och njuter av dem sista dagarna i sol och värme. Vi har även vart hemma hos Jaimes bror som bor ute på landet Hualcuapo heter platsen. Jag har aldrig gillat landet särskilt mycket. Men jag antar att jag förändrats en del.. Jag älskade den platsen. Tänk er massor av druvor och andra sotrers frukt, avokado, potatis och majs, allt på ens egna tomt. Det är nästan aldrig mulet och solen steker, vilket jag älskar. Vi red ute på åkrarna, Jaime och hans bror spela fotboll, vi grilla och hade det jätte bra i helgen. Det kändes jätte bra att äntligen få träffa Jaimes bror och hans familj. Dem var jätte söta! På väg tillbaka till El quisco passade vi på att gå av i Vina del mar och shoopa lite, jag handla en bikini, låga converse bara för att dem var så himla billiga, samt en top. Vina och Valparaiso är jätte fina platser med, en sak är säker nästa gån vi besöker Chile då blir det en tripp i norra delen. Jag har fått se de bästa södra men det fattas mycket att se i norra delen. Rodde och Manuel är i Vina nu, önskade vi kunde åka dit. Men vi har lite saker att göra i Santiago innan vi åker hem.



Nu är vi iaf i El Quisco, igår var vi ute på stranden hela dagen och passade även på att handla lite presenter. På väg ner till stranden snubla jag och det kändes som om jag vrikat foten. Men efter ett tag gick smärtan över och vi gick ner till stranden utan problem. Men efter att vi handlat mat och presenter började jag känna att smärtan var tillbaka. Vi tog en taxi hem och där var det kört. Jag kunde inte gå mer. Fick stå och laga mat med en hink vatten under foten. När jag hakat dem sista grönsakerna så började jag känna mig illamående. Jaime krama om mig och helt plöttsligt så hade jag svimmat. Mitt blodsocker var överdrivet lågt och foten värkte som bara den. Jag tror att det var smärtan som gjorde att jag svimma. Stakars Jaime han var helt skräckslagen medans jag inte fatta nått.

Det konstiga är att idag kan jag till och med springa om jag vill, har ingen svullnad i foten det är som om inget har hänt. Konstigt det dära..

I kväll åker vi till Santiago, ska passa på att färga håret mörkt innan jag kommer hem igen och så måste jag ge shopingen en till chans. Jag hitta nästan inget sist..

DET VERKAR INTE GÅ ATT LADDA UPP BILDER JUST NU... SÅ NI FÅR VÄNTA:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0