...

Nu är det drygt två veckor kvar här i underbara Chile, vi är fortfarande kvar i El Quisco och det ser ut som om det är här vi kommer att avsluta vår resa. Igår så var vi ute hela dagen och utforstade en strand/ort som ligger ca 20 minuter här ifrån med buss. Vi utforskade marknaden, men hitta iget som valigt, låg på stranden i timmar och prata massa stunt och spela kort, åt lunch och promenera lite till. Det var helt enkelt en mysig dag. I dag är vi dock en aning brända eftersom vi två inte tänkte på att smörja in oss innan vi la oss på stranden. Så idag har vi valt att vara inne tills att solens värsta timmar är borta. Klockan är fem snart så vi ska väl promenera ner till stan och kolla lite..

Tänk att jag har vart i här i snart två månader, och jag har inte handlat nått alls. Hur sjuk är inte det? Jag har sätt en hel del som jag faktikst tycker är fint men ändå har jag låtit bli och handla. Har hela tiden tänkt att jag kan vänta till senare. Men nu är reasan snart slut och jag har inte hunnit med att handla nått. Det får nog bli att  tvinga med Jaime till mall (gallerian) innan vi åker. Har sätt lite fina vår kläder och converse är mycket billigare här. Sen måste jag handla på marknaden, det är alltid kul att ge bort såna saker.  På tala om att komma hem igen, fan vad mycket saker jag har att stå i. Jag måste hitta ett jobb men innan det måste jag ha hjälp att fixa ett grymt CV och sen tiden att gå runt och prata med personalansvarig, vi måste även se till att leta lägenhet och ringa olika hyresföreningar och privatpersoner. Det är några anlednigar till varför det är jobbigt att komma hem igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0