JAG VILL ALDIRG HEM..

Fan vad jag är glad, om ni bara viste vilken glädje som finns innom mig just nu. Jag är i CHILE! Jag har varit här i en månad nu och jag har det super bra. En stor dröm gick i uppfyllelse, det är helt magiskt här och jag vill verkligen inte åka hem. Jag har det för bra här. Jaimes morfar sa " men stanna här då" och jag överväger saken helt seriöst. Haha.. I dag eller om någon dag (allt hänger på när huset blir ledigt) så åker vi till Pucon (södra chile) igen, det är Pucon som är vår startpungt upp till norra delen av Chile. Den här månaden kommer det hända mycket. Allt som vi planerade hemma i Sverige kommer praktiskt taget ske nu. Först i Pucon, då ska vi upp för vulkanen och bada i varmvattenkällor, vi ska åka sydamerikas längsta canobybana och så ska vi så klart festa som galningar! Efter Pucon ska vi förbi Temuco som ligger ganska nära, där ska det tydligen finnas mycket Inidan saker och annat kul. Efter det så blir det att köra gasen i botten upp till norra Chile och atakamaöken. Vi åker ju hem till tråkiga Sverige den 28 februari, men om det finns tid kvar blir det även ett besök i Argentina. Hoppas! Det är så jag förstått det iaf, men jag har märkt att planer förändras ganska mycket när det gäller den här resan. Jag klagar inte...

Kommentarer
Postat av: kim

Så underbart det låter!

Ta hand om dig så ses vi förhoppningsvis om du kommer hem? hehe

2010-02-01 @ 16:12:17
URL: http://inspire.webblogg.se/
Postat av: Carro

Jaa vi ses snart hjärtat! <3

2010-02-01 @ 21:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0