DET KOMMER BLI ETT BRA ÅR

Klockan är 3:00 här och jag sitter vid köksbordet och tänker, man hinner tänka mycket här. Dagarna ser olika ut och det händer mycket. Jag tror inte vi har haft en ända dag då vi bara varit hemma och vilat. Men man har ändå ganska mycket tid för att rymma i väg i sina egna tankar. Det har jag gjort mycket under den här resan. Funderingarna har gått till framtiden, vad vill jag göra, hur vill jag att framtiden ska se ut, när ska jag göra allt som jag vill göra. Jag vill börja nu, jag är fortfarande ung och jag känner att jag har all tid i världen. MEN jag tittar på mina vänner 25 och 28 år gamla, tiden flyger i väg för dem och det finns inte längre tid för allt som dem vill göra. Eller finns det tid, när är man för gammal och när är man ung?

Jag hoppas och tror verkligen på det här året, jag tror att det kan formas till det finaste och bästa året någonsin, som Gynning skrev i sin blogg, "ödet ligger i våra egna händer". Året har redan börjat på ett underbart sätt och jag har verkligen träffat vänner för livet. Jojo har förflyttat sig långt fram i mitt hjärta och jag är jätte glad för att jag är här med alla dessa människor, men framförallt för att jag är med Jaime. Kärleken känns som förnyad igen och vi har många fina planer för framtiden. På något sätt så längtar jag tills att vi kommer hem jag vill börja nu! Jag saknar mina vänner en massa och jag vill verkligen se till att mycket av det här året även går till dem, mina hjärtan. Jag vill försöka öppna mig mer inte gömma mig som tidigare, jag vill att mina vänner ska kunna öppna sig för mig. Jag vill slippa känna att det finns skitsnack som stör oss. Jag vill bara vara jag tillsammans med alla som jag älskar, jag orkar inte känna min otillräcklig längre. Jag vill träffa min syster och mamma mera, hitta ett nytt jobb så att jag känner mig bättre, jag mår skit när jag tar mig till jobbet i dag och jag tjänar inga pengar där. Jag behöver en nystart när jag kommer hem. Nytt jobb, ny lägenhet, åka till Gbg och vara tillsammans med mina tjejor.

Måste skaffa mig ett gymkort också jag vågar inte gissa på hur mycket jag gått upp under 1 månad här. Det finns nästan igenting nyttigt att äta. T.ex. det finns typ bara en sort mörkt börd som är hur svår som helst att hitta. Maten du hittar ute är typ kött med vitbröd, completo som är korv med bröd och majonese eller pommes med kyckling och tomatsallad. Självklart finns det bättre mat på resaturangerna men typ bara pommes och ris vid sidan. Den här månad får jag se till att välja bort lite grejer. Men o andra sidan om jag ska få diaré varanan dag så borde jag inte gå upp så mycket. Haha!



Saknar er alla jätte mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0