EN MÅNAD EXAKT

Nu har vi vart här i exakt en månad. Än så länge har det varit en underbar resa, en resa som jag kommer ha med mig resten av livet. Jag har upplevt så himla mycket hära och jag har lärt mig en massa. Har jag berättat för er att det nyss var president val hära? Kanske ett så stort val att det kommer stå i historieböckerna när jag är gammal. Jag tycker tyvärr att det blev fel presitent som blev vald, men jag orkar inte gå in på det nu. Hur som helst, jag älskar det här landet speciellt södra delen. Norra har jag inte sätt så mycket av än så länge men det ska vi hinna med också!

Jag ställde mig på vågen idag, jag har gått upp 2-3kg. Vägde med dock direkt efter maten. Men jag tyckte inte det var så himla farligt det går jag ner snabbt. Det är en månad kvar nu så jag får helt enkelt se till att hålla koll på vad jag äter. Haha. Nu ska vi dra till Fantasi landia, Jag, Jaime och Pansho.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0