HEJ

Halloj pa er. I lordags sa akte jag och Jaime i fran Valdivia, vi var lite trotta pa det daliga vadret och all dricka sa vi bestamde oss for att halsa pa Jaimes familj istallet. Hans pappa har ett strandhus nara huvudstaden och dar ar det iaf varmt. Det ar jatte fint har, fina sandstrander och massa artesania, alltsa handgjorda grejer. Sa i Sondags kom vi alltsa hit och det kanns skont att bara fa vila ut och njuta. Har kanner man iaf alla och det ar inte lika svart att saga vad man vill ata och inte ata. Haha jag mennar nar man ar hos nagon man inte riktigt kanner ar det svart att saga att man inte kan ata upp allt nar dem lastat pa ett berg pa talriken. Haha. Hur som helst jag tror att den har platsen ar den finaste hittills. alltsa Valdivia ar jatte fint mycket natur och lite som Sverige. Men jag alskar varmen och sommaren har inte hunnit dit annu. I morgon ska vi aka tillbaka till alla vanner vi ska till sodra igen dar vi ska talta tror jag.

Hoppas solen kommer dit snart!

Kommentarer
Postat av: kim

Åh så underbart!

Längtar dock tills du kommer hem igen. Men se till och njut riktigt ordentligt där borta!!

2010-01-15 @ 08:20:09
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0