JAG TROR ATT JAG VET

Jag har äntligen bestämt mig för hur jag ska göra med min bröstförstoring som jag länge längtat efter att få göra. I fleeera år har jag letat och letat efter fina bilder och olika teckniker på bröst och operationer. Det har sedan 6 år tillbaka varit en självklarhet för både mig och min familj att "carro kommer att slutföra den här drömmen". Och det kommer jag att göra. MEN det krävs en hel del planerig för jag vill göra så himla många olika saker just nu, så mitt problem har vait att komma på ett schema hur alla saker ska kunna genomföras. Nu vet jag lägenhet kommer i första hand, men jag ska öppna ett tuttkonto och inte stressa för dem kommer det är jag hundra på. Just nu finns det en sak som stoppar mig till att göra tuttar nu. Det är barn, jag vill vara en ung mamma och ska jag få barn innom nått år så vill jag inte förstöra min operation. Jag vill inte få bristningar eller häng bara för att jag har fått barn. Så därför ska mina bröst få vänta tills efter att jag fått min fösta barn. Jag kommer alltså vara västa snyggingen hahaha. Nej men det är så jag tänker just nu och för tillfelet så känns det som en rimmlig plan. Men jag vill även undersöka saken genom att prata med en kirurg om hur det påverkar brösten om man blir gravid kort därefter en operation. Övertalar han mig till att han inte tror att det är några problem då kommer jag lätt att ha snygga bröst innan september i år.


Tråkigt inlägg jag vet men det handlar ju om mig eller hur?

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: kim

Åh vi saknar dig med hjärtat!

2010-01-25 @ 15:02:53
URL: http://inspire.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0