SNART HEMMA, EN VECKA SENARE




I morgon flyger vi till Sverige igen, och om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte om jag vill det eller inte. Såklart att jag vill återgå till mitt normala liv igen, med vänner, jobb och familj men på något sätt så känns allt det så jobbigt. Men det är inte heller särskilt roligt att vara här i Chile just nu, inte efter jordbävningen. Man känner jordskalv nästan helatiden och man sover oroligt så ja vist ska det bli lite skönt att komma hem igen. Ska bli jätte kul att träffa mina kära vänner igen, två och en halv månad sen vi sågs sist, så det finns nog mycket att ta igen! Om två veckor åker jag till gbg över helgen och då får jag ju tid med familjen också. OKEJ jag vill nog hem mer än vad jag vill stanna iaf, men jag ska hit igen det är jag säker på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0